vineri, 14 ianuarie 2011

Expertii machiajului mineral

Creat de expert ten şi make-up artist Blodgett Leslie, neizolat Escentuals este o companie revoluţionar produse cosmetice bazate pe extracte minerale pure şi esenţe de botanică. Dupa ani de pori-colmatare fundaţii lichid, machiaj neizolat Escentuals oferă o lumină, fundaţie non-comodogenic care suferă de acnee şi a celor cu pielea clar la fel se pot bucura.
Ce este Escentuals Bare?
Deşi marca se extinde rapid, este cel mai bine-cunoscut pentru linia sa machiaj mineral numit id Bare Minerale. Colecţia de machiaj este format din fundaţii, pulberi stralucesc, highlighters, culoare obraz, fard de ochi, luciu de buze şi perii. Bare Minerale a câştigat popularitate în masă pentru produsele sale 100% naturale, care sunt atât de blând cu piele că femeile pot purta de fapt, le la culcare fără să se teamă de o breakout a doua zi. Bare Mineralele sunt lipsite de ulei mineral talc,, conservanţi şi alte substanţe chimice care cauzeaza adesea pielea rău.
Bare Escentuals are, de asemenea, o linie de ramură nou numit plină de viaţă, care se axează pe luciurile de buze si rimel vibrant umflare. "Prep" Pentru a completa colecţia, care le oferă pentru ingrijirea pielii si produse, inclusiv piele Rev-er superior şi Primer Eye.
Revizuirea Bare machiaj minerale de Escentuals Bare
Înainte de a Am încercat Bare machiaj Minerale, m-am gândit că cosmetice minerale au fost toate hype. Nu doresc să-şi petreacă o multime de bani, dar curios să încerce acest nou "miracol" produs pe care toata lumea vorbea despre, m-am dus la o farmacie şi a cumpărat o versiune mai ieftina de L'Oreal. Dupa ce am adus acasă şi a încercat-o pe, nu am fost impresionat în cel puţin. Pulberea a fost foarte mate si pielea mea simţit uscate, strânse şi se uită nenaturale. M-am dus pentru a încerca probe de diverse alte marci, dar nu am putut găsi nici paleta de preţ sau de culori pentru a se potrivi cu mine.
În săptămâna următoare, sora mea a adus peste un kit neizolat Minerale că ea a cumpărat doar să-l încercaţi pe mine cu ajutorul DVD de instruire. Kit-ul starter este un set cutie care include un DVD de instruire, 3 pensule, 2 nuante de fundaţie şi Veil minerale.
După ce a fost făcut, am fost vândut. Ea nu este un artist de machiaj prin orice mijloace, dar diferenţa în tonul pielea mea a fost uimitor. Ca o sufferer acnee fost, eu sunt mereu reticenţi în privinţa breakouts care apar din utilizarea de noi produse, dar pielea mea de fapt îmbunătăţit după utilizarea Bare fundaţie Minerale. Cel mai bun produs din setul întreg este hands-jos Veil minerale. Acest praf de finisare are deja un cult pentru capacitatea sa de a face pielea cuiva arata aerograful. Chiar dacă eu nu simt ca machiat, mereu am praf Veil minerale pe fata mea pentru o strălucire moale instant.
Din moment ce aventura mea de dragoste cu Minerale Bare început, am cumpărat fard de ochi, precum şi nuanţe de bronzers obraz, care a trăit până la toate standard Bare Minerale. Singurul dezavantaj este ca fard de ochi sunt pudrele si poate lua o mulţime de practici pentru a obţine utilizate pentru a vă, dacă sunt utilizate pentru a folosind un fard de ochi compactat.
Pentru oricine care are în vedere machiaj mineral, veţi obţine într-adevăr ceea ce ai plăti pentru. Pentru mine, neizolat Minerale a avut cea mai buna alegere de nuanţe fundaţie, cel mai paleta de moda-forward şi formula lasă pielea mea senzaţie netedă şi limpede, chiar dacă am purta când lucrez afară. Plus, Veil minerale este un must-have in cazul in machiaj fiecare femeie!

Niciun comentariu: